Monday, December 3, 2012

SAHABAT . PETRO . gojeesss!!!!!

as salam!

na memuji diri sendri jap .... ' gud job nisa! , sem 1 da na abis da , final exm da x lama lagi da , baru ko na cite sal uum's life ko erk . gud job gud job!

...............................................................................................................................................................

ok , lupekan sal tadi . sekarang aku na cite sape kawan2 yg telah ditakdirkan tuk aku kenal kat UUM ni . aku juz fokuskan kawan2 petro sebenarnye nih . hehehehe..  (ni kenalan yg masuk u sama waktu dgn ku ) :)
ni kawan2 yg agk rapat laaa. yg x rapat2 tu , tunggu kite dirapatkan dlu . eh eh , da melebih da tu nisa oii!
*merepek ......

semestinya org pertama yang aku kenal kt uum ni is my gojes ,malatopp super duper cute!
my romate!  NORSALIHAH BT BAHARUDIN , ... zaman sekolah n matrik org panggil dia SAL ,
tibe2 kat UUM ni org pngil dia LEHA ,terbitnya nama tu sebab romate dia la ... memandai jer nisa ko pngil dia LEHA , tp dia x kisa pon ..muehehehe..
haa,, talking about my romate ni , first of all na cakap yg my romate ni cntik! persis model gitu ,bak kata cikgu nurlina!. tinggi .
bile duk tepi dia , rasa cam selamat jer .  hahaha.. romate aku , asal dari ganu . tp kecek lam bahase klate . untung mung leha!  :P
mase pendftaran mule2 dulu , bile masuk bilik , ternampk ada sorang gegurl yg comey duk termenung kat atas katil . kenape dgn dia ni , asal duk "congok" je... *sebab sedih kena tinggal ngn family" ..kui3...
itu lah titik permulaan perkenalan aku ngn leha . hehe . dia amek cos PENGURUSAN PEMBANGUNAN . laen dgn aku . so x ley na stdy sama2 . pape pon ,best ber'romate dgn dia! sayang leha! hehehe

 mancung la hidung romate aku ni! hahaha...


 masa orientasi ...wallaweehh ,,nerd nye kite. :P


next is SITI ... siti ni , baru aje rapat ngn dia, mase org laen duk balik awal time cuti raya aji tu hari . ktorg balik lambt ckit , haaa,,time tu la . pegi makan sama sama , pegi karoke kt lounge sama2 , pegi maen congkak , maen caroom ,  kentut pn...ehh ehh ,x x tu da over da tu....hehehe.. . . senang dgn dia sbb aku sekepala ngn dia . gila gila n ngok ngek ... hehehehe..
pulak tu , seblok sama dgn aku . masuk cheerleading pon sama sama ... aigoo ..
yg pasti best kawan ngn dia . friend 4eva mek klate wehh!!! mek comey lotey!




 membe2 semua hidung mncung , kite je yg kemek ..hehe




yg ni pulak . aisyah jamel a.k.a ecah ... cosmate, clasmate , deskmate pon boley laa.. hahaha.. 
hari2 pi kelas dgn dia laa.. budak comey lotey dari klate jgk ...
suke tlg org jgk lau sape2 ada mslah ..
lau x kenal dia, mybe org akan kta sombong . sbb aku pon fkir gtu gak be4 ni . hahaha :P 
tp da lama kenal . x de la smbong sgt. :P 





yg laen2 are jess , wawa , (classmate ) sibah , wani , tikah , syu , ..
diorg ni pon baik jgk . suke kawan ngn diorg . diorang ? wallahualam ...arap2 korang pon suke la kwan dgn nisa jgk erh ... peace2.... hehehe ...
dan semestinya kawan2 cheerleading a.k.a kawan2 1 blok ku (rmai dr blok ktorg yg join.)


 leha , tikah , wani , syu

 with sibah! <3

 wawa 


jess


 atas kiri: kak ana , mimi , siti , su
barisan ke2: mira , nazihah, umi , ainum , mimi 
bawah kiri: nailah , aku , fira , tikah 
(x cukup ni, ada lagi sebenarnya ni) da macam gmbr zaman2 skolah jer,siap ngn nama lagi..
hehehehe..


so , ni la antara sahabat2 rapat petro yg aku kenali . 
ya ALLAH ,terima kasih anugerahkan persahabatan ni . 
kekalkan lah persahabatan kami , andai ada sengketa atau salah faham 
mohon kami dapat selesaikan dgn baik n persahbatan kami dijaga. 
amin4.... 
tq sahabat! :)






4 comments: