Monday, April 2, 2012

TENSION AKU!!!

yerr~
mmg aku tension mlam ni,, 
bukan disebabkan dtg bulan ke ape...
ni haaa.. mslah berat jgk nih... lau mama aku tahu .. kompem mesti aku kena marah kaw2 punyer...
mana x nye, sebabkan aku cuai n pelupa!!! yaarrkkk!!! paakk paakk pakkk  *tampar muke sendri


(buruk bebeno muke cmni)

keadaan aku sekarang ni... sememangnye x comey ... ngeeee.... lagak cam org hilang anak!!!
sorang sorang dalam bilik... ngee~~ huaarrgghhh!!!!!!! 
mane surakkk beranookk aku nih...
takut na gtaw mama . mama, along x pasti mane along letak surat berank tuh..
seingt along,, last gune S.B tu mase pi interview SPA ...thun lepas..
then balik tuh,, letak file kt atas meja , lam blik kt uma ibu
tup3,, cari cari file tu x de..
S.B ada lam file biru tuh...

x berani jgk na tnya ibu
x de lagi keberanian na tnya n gtaw malam nih..
arap2 aku dpt jumpe S.B tuh..




T.E.N.S.I.O.N
yaarrrkkk!!!!
x bole berfikir.. mlas kuar dari blik.. huhuhuh..

lau x jumpe,, almatnye kena pi pejabat pendaftaran la kan??
then kena wat muke tebal kalu pekerja2 nye tuh yg kuat berleter n marah2 kat kite..
u!! bukan nye sengaja wat hilang tuh... 
ngee~~ x kuasa gua!!!

MOGA2 JUMPA SIJIL KELAHIRAN KU..
amin3...










6 comments:

  1. NIA : AMIN... TQSM NIA COMEL..

    AMMAR : SABO3... SOB3.. AMAR,,LAU HILANG MMG KENA GI JABAT PENDFTRAN AR OP? ..

    ReplyDelete
  2. haha xtahu lah..takut2 pahni kena tngkap sbb org kt nisa ni bngladeshii :D

    ReplyDelete
  3. yaarrkk!!! amar!! nisa da jumpe~~
    mueheheeheh...

    ReplyDelete