Saturday, March 10, 2012

AYAM ABANG BOB PUNYER PASAL!!

assalamualaikum semua!!

oyrte u oll... ary ni , nisa na share n na promote sal makanan nih!!!
sedap giler!! mudah jer na dapati bende yg marvelousssssssss ni..
serius!! korang kena rasa AYAM GORENG UNCLE BOB  ~~~
perrrggghhh... SODAP!! sodap dari aym kfc cap pasar lagi!!


TANPA LEMAK!!!  penting penting!! hahaahha

di sebalik kisah ayam goreng uncle bob ni,,
ary ni sebagai mane budak PUNCAK ALAM ketahui, ary sabtu, mesti rmai yg na pegi pasar malam puncak alam ...
yer la,, na cari mkanan2 kat sne.. kan kan??
bnyk jgk la plihan mkanan kat sane..
n ary ni,, ntah kenape, nisa kempunan na makan aym goreng uncle bob nih!!
yer la,, nnti x bole rase daa..
kt terengganu x de kot!!
ajk la AKMAR pegi... 

kul 5 ni da semngt giler tunggu bus .. kami antra yg terawal yg ada kt bus stop tuh..
tunggu punyer tunggu,, org pon makin ramai. kompem!! 80% na pegi pasar!!
eeee,,, sabo jer la!! saya taw la saya ni x pndai na rebut2 na naek bus tuh... 
pape pown,, time kasih bnyk2 la pak cik bus!!!
sampai aty pak cik errhh,,, baru jer kaki saya na melangkah dalam bus tu,,pak cik pi tutup pintu tu!! then blahhh gitu jer kan,,.. x pe x pe... x de rzeki saya la tuhh...rmai giler kot org lam bus tuh...
eee,,,,, mjur saya x pecah2 kan pintu bus pak cik tuh.. 

yaarrkk!!! MALU GILERRR!!!
x pe la..
pegi la pak cik... saya da merajuk nan pak cik bus~~
ary ni dgn muke x mlu nye ,, aku n kema amek keputusan tuk pinjam moto... 
first aku call NAZIM!! dak kelas aku...
yaarrkk!! *mu suko ke aku yeerr nazim.. sabo2...
MALANG nye awang klate ni x de moto...
x putus ase ,, nisa call plak AMIR !!  dak skolah SESTER dlu.. MALANG jgk dia x dpt cari moto...
kawan2 dia guna...  call lak LEBONG a.k.a LIYA a.k.a NURLIYA AYEEN (name FB) .. MALANG sekali lagi... x de jgk moto...

nisa da fedup gilerr daa...
AKMAR pon gtaw,,senang2 kita makan nasi lemak kt cafe suda...
serius!! hancur aty ku!! ouuhh ,, tidak!! AYAM GORENG UNCLE BOB!!!
dalam kepale asyik terbayang bende nih jerr.. berjalan ngn longlai nye ke CAFE!!



ALLAH MAHA BESAR!!! 10z GOD!!
mase berjalan na menuju ke CAFE..
tibe2 nisa ternampk WAN MUHAMMAD HANIF a.k.a WAN!! hahaha,,tgh joging ngn IRFAN..
yaarrkk!!! dalam aty " setahu aku ,dia ada moto " ouuhh,, tidak!! 
jom cube tanya...x cube belom tahu!! dgn cepat nye nisa pi ke arah mereka ngn AKMAR...
hahaha,, muke tbal 8 inci tanya,, ada moto ,, na pinjam,, pi pasar... tu ayt yg kuar.. tergelak budak2 nih..
huh..
x kira daa aku.. lantak leerr... hahaha...
hahaha,, bile dgr nisa sebut na kasi ayam,,kome sanggup joging ke bilik na amek moto errhh.. haha
YEESSS!!! ALHAMDULILAH!!!! bole pnjam moto ngn wan!!
baek giler wan.. mekasih bnyk2!!!

AKMAR!!! peerrggg... hebad giler bwak moto!!!
rase cam terbang jerr nisa kt blkg!! da la ngn helmet yg besar..ahahaha.. tiap kali kema langgar bonggok kt dpan,,melompat nisa!! hahaha.. sabo jer laa...
klaka giler !! tpi mmg bez!! 

nisa ucapkan berbnyk2 time kasih kat sape2 yg nisa mention name kt atas tadi..
tnpa korang sume,, x mungkin kot ary ni nisa dpt mkan ayam ni.. mekasih sekali lagi nehh...




MURAH JER..... RM 5.50.... BERBALOI KOT...


SERIUS!!! SEDAP!! NA YG BIASA ADA,,NA YG SPICY PON ADA!!



YUMMY!!! SILA MELELEHKAN AIR LIUR ANDA!! HHAHAAHAH




k,sampai sini aja~~
SALAM....












No comments:

Post a Comment